Neset spiller om KM-tittelen!

Postet av Neset Fotballklubb den 30. Okt 2023

timer
minutter
sekunder

Neset var utilnærmelige i sin avdeling i årets 6. divisjon, og har fortsatt storspillet mot de andre avdelingsvinnerne i sluttspillet. Nå gjenstår kun et siste hinder før Neset kan kalle seg kretsmestere, og det er Idrettslaget Leik fra Hølonda. Lite tyder imidlertid på at oppgaven blir som en leik, selv om klubben kanskje er mest kjent for skiløpere med og uten staver, slik som Oddvar Brå og Toralf Engan. Leik var også ganske suverene avdelingsvinner og har to sterke seire i 6. div-sluttspillet!

Erik Rosø header inn 5-1 for Neset i semifinalen mot Tiller 3. Foto: Jan Inge Røkke/Frostingen

Vi håper Potetberget og andre Neset-supportere stiller mannsterke på Korsvegen Kunstgress førstkommende lørdag kl 14.00!