Neset senior føler seg klare til seriestarten!

Postet av Neset Fotballklubb den 9. Apr 2023

Etter en innholdsrik oppkjøringsvinter, med 2 innendørscuper og Adressacupen, der Neset stort sett har møtt lag fra høyere divisjoner, og slått veldig godt fra seg mot de, er det nå endelig klart for serieåpning på Lånke i morgen, 2. påskedag.

Trenerteamet Jan Arve Tomren og Frode Jørstad Presthus. Foto: Lise Jørstad/Frostingen

– Endelig skal vi møte et lag i divisjonen der vi faktisk skal spille, sier trener Jan Arve Tomren. Vi er spente og vi gleder oss masse til å vise oss fra vår beste side i de nye spillerdraktene:-) Det er mye energi som skal ut, og forhåpentligvis vil vi vise det gjennom god fotball, underholdning og gode opplevelser!

Det forventes en god kontingent med Neset-supportere på Lånke kunstgress i morgen kveld kl. 20.00, og ikke minst til hjemmedebuten for "nye" Neset mot Hegra førstkommende lørdag kl 15.00 på Frostagrønt Arena Vinnatrøa! Vi håper at så mange som mulig i Neset-familien møter opp og heier fram laget. Pass også på å få med deg de andre kampene som spilles i aldersbestemte klasser denne uka! Se fullstendig oversikt på https://nesetfk.no