Hoopit

Neset FK bruker i dag Hoopit som administrativt verktøy for å organisere aktivitet, baner, timeplaner, meldinger og beskjeder mellom lagleder/trener og spillere/foresatte, og til å administrere medlemskontingent og aktivitetsavgift.

Neset er pålagt av Norges Idrettsforbund å ha et godkjent system for registrering av alle sine medlemmer som igjen er grunnlag for støtte til klubben, og per i dag er det få andre løsninger enn Hoopit som tilfredsstiller dette kravet.

Les om hvordan du kommer i gang med Hoopit på Hoopit support

Registreringslenke for Neset FK på Hoopit

Kom i gang med Hoopit

1. Last ned og installer appen fra Google Play eller App Store

2. Dersom det er første gang du registrerer deg, klikk Registrer deg her.

3. Søk opp NESET FOTBALLKLUBB, og klikk Bli med.

4. Dersom du bare skal registrere deg som støttemedlem, klikk Støttemedlemmer, ellers velger du et lag under Fotball.

5. Velg Registrer ny bruker eller Logg inn hvis du er registrert fra før og skal knytte deg opp mot nytt lag.

6. Velg om du er utøver eller foresatt. Dersom du er foresatt får du mulighet til å registrere barn etterpå, eventuelt koble deg opp til barn som allerede er registrert i Hoopit