Neset FK og Aasguten inngår samarbeid

Postet av Neset Fotballklubb den 4. Jan 2023

Magne Christiansen fra Aasguten og Geir Ude fra Neset signerte mandag samarbeidsavtalen mellom klubbene som gjelder frem til 2025. Foto: Lise Jørstad/Frostingen

Neset FK og IL Aasguten har i 2022 inngått en langsiktig samarbeidsavtale for å kunne gi et best mulig aktivitetstilbud til barn og unge. Det er fotballkretsen som har åpnet for denne typen samarbeid, og avtalen innebærer at klubbene nå kan stille sammensatte lag i aktuelle klasser uten nærmere godkjenning der det er for lite spillere til å stille eget lag.

Erfaringene med samarbeidslag har vært gode,og denne avtalen gjør nå administrasjonen rundt dette mye enklere.

For fotballsesongen 2023 er det allerede klart at det vil bli samarbeid i disse klassene:

• G12
  • G13
  • G14
  • J14
  • J17

I tillegg arbeides det med damer senior.

Les samarbeidsavtalen under.

Les nyhetssak om samarbeidsavtalen i Frostingen.